.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت مسئولین، و شخصیت ها به مناسبت درگذشت مهندس قهرمانی
شمال نیوز: در پی درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان مسئولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه درگذشت وی را تسلیت گفتند.

شمال نیوز: در پی درگذشت روح‌الله قهرمانی استاندار اسبق گیلان مسئولین، احزاب، تشکل ها و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در پیام هایی جداگانه درگذشت او را تسلیت گفتند.

به گزارش شمال نیوز، متن این پیام های بدین شرح است:

پیام تسلیت محمدعلی نجفی استاندار گیلان

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ضایعه‌ی درگذشت مهندس روح‌الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان موجب تأثر فراوان و تألم خاطر گردید.

بی‌شک مردم گیلان خدمات ارزشمند آن مرحوم را از یاد نخواهند برد.

این‌جانب ضمن ابراز همدردی،مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان طول عمر باعزت و صبری جمیل مسألت می‌نمایم.

پیام تسلیت کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس

انالله و انا الیه الراجعون
با نهایت تاثر و ناباوری خبر غیر منتظره درگذشت برادر ارجمندم مهندس روح الله قهرمانی چابک که در سالهای تصدی بر استانداری گیلان توانست با عملکردی مثبت در قلب مردم گیلان جاودان شود را دریافت کردم.
ضایعه بزرگ از دست دادن این جهادگر الی الله و خادم الناس، بسیار غیرمنتظره و دردناک است.
اینجانب با قلبی اندوه گین در ماه نزول قرآن، از خداوند منان طلب عفو و علو درجات برای آن خادم نستوه دیار میرزا و صبر و اجر برای بیت معزا و معظم و بازماندگان عزیز و مردم قدرشناس استان گیلان آرزومندم.

پیام تسلیت محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت
درگذشت دوست و همنشین عزیزم مهندس روح الله قهرمانی چابک باعث تاثر قراوان شد.
ایشان انسانی فرهیخته، ادیب و مدیری توسعه گرا بود، چنانکه در عین نامهربانی ها و قدرناشناسی های فراوان، نامش از ذهن مردم این دیار پاک نشد.
روح بلند ایشان متعالی و خانواده اش پاینده باد.

پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان

◼️انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی برادر عزیزم، جناب آقای روح الله قهرمانی چابک که در دوره مسولیتم به عنوان استاندار گیلان، معاونت اینجانب را در استان بر عهده داشت سبب تاثر و تالم فراوان گردید.

این پیشامد ناگوار را خدمت خانواده،دوستان و خصوصا فرزندانشان، آرین و آرای عزیز،مردم شریف گیلان و زادگاهشان، شهرستان چابکسر تسلیت عرض نموده و برای این عزیز از دست رفته در این ماه مبارک از درگاه ایزد منان علو درجات را خواستارم.

مسعود سلطانی فر

 

پیام تسلیت سيد على اكبر طاهايى، استاندار اسبق گيلان

 


انالله وانااليه راجعون

الذى خلق الموت والحياة ليبلوكم ايكم احسن عملاً(قرآن كريم)

درگذشت جانسوز مدير خدمتگزار ومبتكر ومتعهد ودلسوز ومردمى --مهندس روح الله قهرمانى چابك كه آثار ماندگار خدماتش در حوزه زيرساختهاى شهرى وروستايى واهتمام مثال زدنى براى انجام فعاليتها وخدمات فرهنگى وعمرانى واجتماعى در استانهايى كه توفيق خدمت داشته است ،يادمان خدمات او به نظام مقدس جمهورى اسلامى بشمار مى آيد،موجب تأثر وتألم گرديد .

ضمن عرض تسليت به بازماندگان فقيد سعيد ومردم شريف وبزرگوار استان شهيد پرور ونستوه گيلان ، از محضر خداى سبحان ،براى خانواده صبور ومهربانش ، صبر جميل واجرجزيل وبراى مرحوم مهندس قهرمانى ،غفران ورحمت واسعه واستفاضه از فيوضات ماه مبارك رمضان وحشر با حضرت اميرالمؤمنين-امام على ابن ابيطالب عليه السلام ، مسئلت مينمايم

سيد على اكبر طاهايى

خدمتگزار اسبق استان گيلان

 

ابوطالب شفقت معاون وزیر دفاع و استاندار اسبق مازندران

رحلت ناگهاني برادر عزیزم مهندس قهرماني را به خانواده محترمش بخصوص همسر دو پسر عزيزش و همه جامعه خدمتگذار تسليت ميگويم.

قهرماني شخصيتي متين و خدمتگذاري بود پركار پرتلاش و خستگي ناپذير بود درمديريت جدي و پيگر در مسائل مربوطه و تلاش ميكرد كاري كه به مردم تعهد داده بود به بهترين نحو به سرانجام برساند.
قطعا مردم مازندران وگيلان حضور درصحنه فعاليت او را فراموش نمي كنند و خاطرات حضورشان دراستانداري مازندران بياد ماندني است. روحش شاد انشا الله


پیام تسلیت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

انالله و انا الیه راجعون
ضایعه‌ درگذشت ناگهانی مهندس روح ‌الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان، قائم مقام و عضو اسبق هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی موجب تالم و تأثر فراوان گردید.
بی شک مردم شریف گیلان تلاش های خستگی ناپذیر فرزند دلسوز و سخت کوش خود را برای توسعه و آبادانی استان از خاطر نمی برند،
اینجانب فقدان این مدیر فرهیخته و شایسته گیلانی را به خانواده داغدار ایشان و تمامی هم استانی های عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

رضا مسرور
رییس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

پیام تسلیت محمدصادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی

إنا لله وإنا إلیه راجعون

درگذشت ناگهانی استاندار اسبق گیلان جناب آقای دکتر قهرمانی را که خدمات ایشان بی شک یاد آن مرحوم را در دل مردم زنده نگاه خواهد داشت به محضر مردم شریف گیلان و خانواده و دوستان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت و رحمت را دارم.

پیام تسلیت نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون
با کمال تاسف و تاثر باخبر گشتیم که یکی از خادمان خدوم و راستین این مرز و بوم برادر بزرگوارم مهندس قهرمانى از میان ما پر کشید و ما را در غم فقدان خود آزرد.
مهندس قهرمانی در ایام خدمت خود قهرمانانه فداکاری نمود و مردم قدرشناس گیلان هیچگاه خدمات و تلاشهای صادقانه ایشان را از یاد نخواهند برد.
تسلیت واژه  کوچکی برای این غم بزرگ است اینجانب این ضایعه دردناک را به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و صبری جمیل را از درگاه ایزد منان برایشان آرزومندم.
روحشان قرین آرامش ابدی باشد انشاءالله.

پیام رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان

هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق    ثبت است بر جریده عالم دوام ما

خبر درگذشت همکار کارشناس شادروان مهندس روح الله قهرمانی چابک فقط یک خبر نبود، در لحظات ابتدایی انتشار خبر در فضای مجازی موجی از بهت و ناباوری همه جا را فرا گرفت. پریدن مرغ جان از قفس تن و آغاز حیات جاوید این مرد بزرگ که مظهر تخصص، تعهد، ادب و فروتنی بود چنان ناباورانه است که قلم از نوشتن و زبان از گفتن باز می ماند. او عاشق بود، عاشق هرچه نیکی است، عاشق مردمش، عاشق استانش، عاشق کشورش و عاشق خدمت و نه شیفته قدرت. هرچند سفرش را باور نداریم اما بر ماست که یادش را گرامی بداریم.

علی پورکاشانی

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری گیلان

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يدالله 10 خرداد 1396
روحش شاد انساني شايسته ومردي بود
نا شناس 10 خرداد 1396
انالله و انا الیه راجعون
خبر در گذشت ناگهانی استاندار اسبق گیلان جناب آقای دکتر روح اله قهرمانی چابک را که بی شک از خادمان دیار میرزاکوچک خان بوده است را به مردم شهید پرور استان گیلان و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و صبر جمیل را از درگاه ایزد منان برای بازماندگان آرزومندم .
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه حسابرسی امین محاسب دقیق
سرتیپ دوم پاسدار سهراب تقی پور آهنگر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.675 seconds.